Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

Only human

Av madelene ruopsa - 28 juli 2014 14:38

vi är inte mer en bara människor.
saker händer och vi får kämpa för att överleva men när våra hjärnor lämnar resterande delar av kroppen så tappar vi kontrollen och saker uppstår som vi inte längre kan kontrollera.
Att hålla andan under vatten går men bara I hjälp av en annan individ.
vi kan inte överleva om vi måste kämpa ensam, tankarna om övergivenheten tar snabbt över och våra negativa tankar låter oss dö med plåga.
vi behöver någon som står på toppen men som har orken att dyka ner till oss när vi ligger på botten och kämpar efter nya andetag. någon som orkar ta sig upp igen för att hämta mer syre och energi för att sedan hjälpa oss upp men det kräver styrka.
/only human

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene ruopsa - 29 juli 2014 23:30

Min hjärna blir galen varje gång jag ska skynda mig till den förbannade tvättstugan och varje gång så glömmer jag tvätten...så nu är det bara att vänta tills imorgon innan jag kan hämta ut det sista som är kvar. Har inte så mycket att skriva om fakti...

Av madelene ruopsa - 28 juli 2014 16:30


Ligger I sängen och lyssna på när ovädret slår ner bara några km bort. Sonen Milan ligger brevid och sover som en stock. Milan är snart 11 veckor och sen han kom till världen så har jag verkligen fått känna vad kärlek och vad en familj verkligen ä...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards